Possible Opleidingen & Training


  • Aannemen van Klachten en Reparaties

  • Doel:

    Algemeen
    Tijdens de uitvoering van je functie moet je ook reparatieverzoeken aannemen en deze in het FMIS zetten of eventueel naar aanleiding daarvan werkbonnen maken. Het aannemen van reparatieverzoeken is vaak lastig, wat wordt er bedoelt met “dat ding van die deur doet het niet meer”, het wordt hier niet warm” of “de wc is kapot”? Met veel praktische voorbeelden, oefeningen en cases raak je spelenderwijs op de hoogte van reparatieverzoeken en leer je omgaan met klachten. Je leert
    • Wat is jouw taak als dienstverlener? o Wat wil de klant? • Communicatie o Bewust, onbewust o Actie en reactie van klant en wat doet dat met jou o LSD • Hoe reageer ik bij o Vragen o Storingen o Klachten • Slecht nieuws brengen • Bouwkundige vaktermen die van toepassing zijn op woningen en gebouwen • De technische achtergronden van reparatieverzoeken • Effectiever telefoongesprekken voeren • Beter achterhalen welk reparatieverzoek de klant heeft • Adequaat opdrachten doorgeven aan de onderhoudsdienst of derden Na de training ben je in staat om
    • Goed om te gaan met klachten • Sneller reparatieverzoeken en/of onderhoudsklachten te begrijpen • Op een juiste wijze opdrachten door te geven aan de onderhoudsdienst of derden • Goede afspraken met de “klant” te maken • Ervoor te zorgen dat reparaties effectiever en in één keer hersteld worden De training kent een prettige afwisseling tussen theorie, onderzoek en praktisch oefenen, zodat je concreet weet hoe je het geleerde de volgende dag in de praktijk toe kunt passen.


    Voor wie:

    Je bent medewerker bij een klantcontactcenter, helpdesk of facilitaire servicedesk en je wilt handvatten om jouw klanten nog beter te kunnen helpen.

    Extra informatie:

    Het is ook mogelijk om een maatwerk/incompany training bij jou op locatie te verzorgen.
    We kunnen maatwerk leveren door specifiek in te gaan op jouw situatie en aanwezige kennis.
    Bij minimaal 4 deelnemers is maatwerk financieel voordeliger.

  • Wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op via onderstaande link;

    Neem contact op.

Cursusplanning

CursusnaamStartdatumLocatieInschrijven
Aannemen van Klachten en Reparaties (avond)20221031121031-10-2022Assen
Aannemen van Klachten en Reparaties20221122121122-11-2022Eindhoven
Aannemen van Klachten en Reparaties20221123121123-11-2022Utrecht
Aannemen van Klachten en Reparaties20221124121124-11-2022Assen
Aannemen van Klachten en Reparaties20230131120131-01-2023Assen
Aannemen van Klachten en Reparaties20230201120201-02-2023Utrecht
Aannemen van Klachten en Reparaties20230202120202-02-2023Eindhoven
Aannemen van Klachten en Reparaties20230620120620-06-2023Utrecht
Aannemen van Klachten en Reparaties20230621120621-06-2023Assen
Aannemen van Klachten en Reparaties20230622120622-06-2023Eindhoven
Aannemen van Klachten en Reparaties20231121121121-11-2023Eindhoven
Aannemen van Klachten en Reparaties20231122121122-11-2023Utrecht
Aannemen van Klachten en Reparaties20231123121123-11-2023Assen

Investering (excl. btw)

naamcursusprijs
Workshop halve dag€ 295,00

Wachtlijst

Er is nog geen startdatum voor deze cursus. Je kunt je wel alvast inschrijven op de wachtlijst.