Possible Opleidingen & Training


  • Facilitair Servicedesk Coördinator

  • Doel:

    Algemeen 
    Je staat voor de taak om de werkzaamheden van de servicedesk te coördineren.
    Dit houdt in dat je bezig bent de werkprocessen te verbeteren, nieuwe collega’s inwerkt en coacht, complexe vragen van klanten beantwoordt en goede kennis hebt van het FMIS van jouw organisatie.
    Je bent de schakel tussen front office en backoffice binnen de facilitaire dienst. Je wil jouw vaardigheden als professioneel dienstverlener verder uitbreiden. Je hebt behoefte aan een ruimer arsenaal van leidinggevende competenties.
    Je wil jouw inzicht en vaardigheid in het begeleiden en sturen van jouw medewerkers vergroten, maar ook jouw vaardigheid om procesmatig te denken trainen.
    In deze cursus bouw je jouw vaardigheden door middel van oefeningen verder uit.
    Je leert
    • Rol en plaats van de servicedesk • Relatie tussen front office en backoffice • De functie van de coördinator • Wat motiveert medewerkers? • Professionele facilitaire dienstverlening • Kwaliteit en procesmanagement • FMIS en managementrapportages • Trends en ontwikkelingen • Aansturen, leidinggeven en persoonlijke effectiviteit • Feedback geven en kritiek ontvangen
    Na de training ben je in staat om
    • De werkzaamheden binnen een servicedesk te organiseren en te plannen • Het managen van jouw afdeling en het leidinggeven aan jouw medewerkers professioneler uit te voeren • Door effectieve communicatie een adviesrol naar de klant en naar collega’s in te nemen

    De training kent een prettige afwisseling tussen theorie, onderzoek en praktisch oefenen, zodat je concreet weet hoe je het geleerde de volgende dag in de praktijk toe kunt passen.


    Voor wie:

    Medewerkers die een leidinggevende rol vervullen op een front office (zoals servicedesk, bewonersservice, helpdesk of klantenservice) en in die leidinggevende rol al enkele jaren ervaring hebben. Deze opleiding wordt verzorgd op mbo-niveau.

    Extra informatie:

    Het is ook mogelijk om een maatwerk/incompany training bij jou op locatie te verzorgen.
    We kunnen maatwerk leveren door specifiek in te gaan op jouw situatie en aanwezige kennis.
    Bij minimaal 4 deelnemers is maatwerk financieel voordeliger.

  • Wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op via onderstaande link;

    Neem contact op.

Cursusplanning

CursusnaamStartdatumLocatieInschrijven
Facilitair Servicedesk Coördinator20230913120913-09-2023Utrecht
Facilitair Servicedesk Coördinator20230914120914-09-2023Eindhoven
Facilitair Servicedesk Coördinator20230915120915-09-2023Assen

Investering (excl. btw)

naamcursusprijs
Deelnamekosten Klassikaal 4 dagen€ 2.360,00

Wachtlijst

Er is nog geen startdatum voor deze cursus. Je kunt je wel alvast inschrijven op de wachtlijst.