Possible Opleidingen & Training


  • Facilitair Servicedesk Medewerker

  • Doel:

    Algemeen
    Het licht in het damestoilet is kapot, het bureau van de directiesecretaresse moet verplaatst worden, de plant in de vergaderzaal is erg dor..... Je bent hét aanspreekpunt voor al dit soort opmerkingen en je zorgt dat deze bij de juiste persoon terecht komen.
    Tenslotte controleer je ook weer of de “klacht” verholpen is.
    Kortom, je bent medewerker van de facilitaire dienst en je hebt in een front officefunctie direct contact met klanten en gebruikers.
    Je bent bijvoorbeeld aanspreekpunt bij een Servicedesk of een afdeling Klantenservice.
    In deze training staan jouw communicatieve vaardigheden met betrekking tot klantvriendelijk dienst verlenen centraal.
    Je leert
    • Klantgerichte dienstverlening • Klanten en hun behoeften • Vragen, storingen en klachten aannemen • Luisteren, samenvatten en doorvragen • Effecten van verbale en non-verbale communicatie • Werkorganisatie en stresspreventie • Gesprekssituaties oefenen • Kwaliteit, samenwerken en gedeelde verantwoordelijkheid • Feedback geven aan klanten en collega’s
    Na de training ben je in staat om
    • Bewust invulling te geven aan jouw functie van medewerker Servicedesk • Om servicegericht en klantvriendelijk te handelen • Om klachten van klanten om te buigen in oplossingen • Bewust jouw verbale en non-verbale communicatie toe te passen
    De training kent een prettige afwisseling tussen theorie, onderzoek en praktisch oefenen, zodat je concreet weet hoe je het geleerde de volgende dag in de praktijk toe kunt passen.


    Voor wie:

    Medewerkers die werkzaam zijn, of gaan werken binnen de facilitaire dienst in een front officefunctie, de rol vervullen van centraal aanspreekpunt bij een Servicedesk, bewonersservice, helpdesk, klantenservice en weinig of geen ervaring hebben met de werking van een Servicedesk.

    Extra informatie:

    Het is ook mogelijk om een maatwerk/incompany training bij jou op locatie te verzorgen.
    We kunnen maatwerk leveren door specifiek in te gaan op jouw situatie en aanwezige kennis.
    Bij minimaal 4 deelnemers is maatwerk financieel voordeliger.

  • Wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op via onderstaande link;

    Neem contact op.

Cursusplanning

CursusnaamStartdatumLocatieInschrijven
Facilitair Servicedesk Medewerker20221108121108-11-2022Utrecht
Facilitair Servicedesk Medewerker20230606120606-06-2023Utrecht
Facilitair Servicedesk Medewerker20230607120607-06-2023Assen
Facilitair Servicedesk Medewerker20230608120608-06-2023Eindhoven
Facilitair Servicedesk Medewerker20231107121107-11-2023Eindhoven
Facilitair Servicedesk Medewerker20231108121108-11-2023Utrecht
Facilitair Servicedesk Medewerker20231109121109-11-2023Assen

Investering (excl. btw)

naamcursusprijs
Deelnamekosten Klassikaal 3 dagen€ 1.770,00

Wachtlijst

Er is nog geen startdatum voor deze cursus. Je kunt je wel alvast inschrijven op de wachtlijst.