Possible Opleidingen & Training


  • Hospitality/Receptionist/Gastvrouw-heer

  • Doel:

    Algemeen
    Het papier waarop jouw beleidsplan is geschreven is geduldig, maar jouw klanten en andere belanghebbenden zijn dat niet.
    Klantgerichtheid, klantsturing, klantgedrevenheid, Hospitality, gastvrijheid.
    Het zijn prachtige, oprechte, goedbedoelde woorden. Maar waar blijft de actie?
    Hoe krijg je jouw organisatie nu echt in beweging? Een klantgerichtheidstraining is niet genoeg.
    Er is meer nodig om jouw organisatie in beweging te krijgen.
    Het doel is je nog meer bewust te maken van het belang van de woorden die in de 2e regel genoemd worden.
    Hoe kun je ervoor zorgen dat jouw gasten terugkomen omdat het bij jou zo prettig verblijven is. Wie worden jouw reclamemakers?
    We gaan met deze thema’s aan de slag en je krijgt een goed beeld van het speelveld van de gastvrije beleving van de gast en van de sterktes en zwaktes binnen jouw eigen organisatie op het gebied van de omgang met klanten.
    Bovendien krijg je handige tips aangereikt voor een effectieve aanpak. Je leert
    • Basisregels voor (telefonisch) ontvangst van klanten • De basis: wensen, behoeften, verwachtingen van klanten • Satisfiers en dissatisfiers, tevredenheid en trouw • Plezier in het werk hebben en vergroten • Omgaan met belemmeringen • Verantwoordelijkheid en initiatief nemen • Kenmerken van een gastvrije organisatie • Trends in de praktijk rondom klantgerichtheid, Hospitality Na de training ben je in staat om
    • Jouw organisatie in beweging te brengen en te verbeteren • De verbetering van klantgerichtheid in jouw organisatie aan te pakken

    Voor wie:

    Alle (facility) managers en (facility) medewerkers van bedrijven, overheden en instellingen die nu werk willen maken van klantgerichtheid.

    Extra informatie:

    Het is ook mogelijk om een maatwerk/incompany training bij jou op locatie te verzorgen.
    We kunnen maatwerk leveren door specifiek in te gaan op jouw situatie en aanwezige kennis.
    Bij minimaal 4 deelnemers is maatwerk financieel voordeliger.

  • Wil je meer informatie? Neem dan contact met ons op via onderstaande link;

    Neem contact op.

Cursusplanning

CursusnaamStartdatumLocatieInschrijven
Hospitality/Receptionist/Gastvrouw-heer (avond)20221121121121-11-2022Assen
Hospitality/Receptionist/Gastvrouw-heer20221206121206-12-2022Eindhoven
Hospitality/Receptionist/Gastvrouw-heer20221207121207-12-2022Utrecht
Hospitality/Receptionist/Gastvrouw-heer20221208121208-12-2022Assen
Hospitality/Receptionist/Gastvrouw-heer20230214120214-02-2023Assen
Hospitality/Receptionist/Gastvrouw-heer20230215120215-02-2023Utrecht
Hospitality/Receptionist/Gastvrouw-heer20230216120216-02-2023Eindhoven
Hospitality/Receptionist/Gastvrouw-heer20230704120704-07-2023Utrecht
Hospitality/Receptionist/Gastvrouw-heer20230705120705-07-2023Assen
Hospitality/Receptionist/Gastvrouw-heer20230706120706-07-2023Eindhoven
Hospitality/Receptionist/Gastvrouw-heer20231205121205-12-2023Eindhoven
Hospitality/Receptionist/Gastvrouw-heer20231206121206-12-2023Utrecht
Hospitality/Receptionist/Gastvrouw-heer20231207121207-12-2023Assen

Investering (excl. btw)

naamcursusprijs
Workshop halve dag€ 295,00

Wachtlijst

Er is nog geen startdatum voor deze cursus. Je kunt je wel alvast inschrijven op de wachtlijst.