Possible Opleidingen & Training


  • Aannemen van Klachten en Reparaties

  • Cursusduur:

    1 dagen

    Opleidingsniveau:

    MBO

  • Doel: Onderdeel: >Wat is jouw taak als dienstverlener? >Wat wil de klant? >Communicatie (Bewust, onbewust | Actie en reactie van klant en wat doet dat met jou | LSD) >Hoe reageer ik bij: (Vragen | Storingen | Klachten) >Slecht nieuws brengen Na de training ben je in staat om: >De klant, collega adequaat te helpen >Om te gaan met emotionele klanten en je eigen emoties >Een gesprek positief af te sluiten De training kent een prettige afwisseling tussen theorie, onderzoek en praktisch oefenen, zodat je concreet weet hoe je het geleerde de volgende dag in de praktijk toe kunt passen.

    Voor wie: Je bent medewerker bij een klantcontactcenter of facilitaire servicedesk en je wilt handvatten om jouw klanten nog beter te kunnen helpen.

    Extra informatie: Tijdens de uitvoering van je functie moet je ook reparatieverzoeken aannemen en eventueel naar aanleiding daarvan werkbonnen maken. Het aannemen van reparatieverzoeken is vaak lastig, wat wordt er bedoelt met “dat ding van die deur doet het niet meer”, het wordt hier niet warm” of “de wc is kapot”. Met veel praktische voorbeelden, oefeningen en cases raak je spelenderwijs op de hoogte van reparatieverzoeken en leer je omgaan met klachten.

Cursusplanning

CursusnaamStartdatumLocatieInschrijven
Aannemen van Klachten en Reparaties20210426120426-04-2021Heerenveen
Aannemen van Klachten en Reparaties20210426120426-04-2021Harderwijk
Aannemen van Klachten en Reparaties20210426120426-04-2021Amsterdam
Aannemen van Klachten en Reparaties20210428120428-04-2021Rotterdam
Aannemen van Klachten en Reparaties20210428120428-04-2021Breda
Aannemen van Klachten en Reparaties20210430120430-04-2021Eindhoven
Aannemen van Klachten en Reparaties20210430120430-04-2021Roermond

Wachtlijst

Er is nog geen startdatum voor deze cursus. Je kunt je wel alvast inschrijven op de wachtlijst.

Investering (excl. btw)

naamcursusprijs
Workshop halve dag€ 200,00

Contactformulier

Voor informatie kun je het contactformulier invullen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.