Possible Opleidingen & Training


  • Facilitair Servicedesk Medewerker

  • Cursusduur:

    3 dagen

    Opleidingsniveau:

    MBO

  • Doel: Je leert • Klantgerichte dienstverlening • Klanten en hun behoeften • Vragen, storingen en klachten aannemen • Luisteren, samenvatten en doorvragen • Effecten van verbale en non-verbale communicatie • Werkorganisatie en stresspreventie • Gesprekssituaties oefenen met trainingsacteur • Kwaliteit, samenwerken en gedeelde verantwoordelijkheid • Feedback geven aan klanten en collega’s Je bent in staat om • Bewust invulling te geven aan jouw functie van medewerker Servicedesk • Om servicegericht en klantvriendelijk te handelen • Om klachten van klanten om te buigen in oplossingen • Bewust jouw verbale en non-verbale communicatie toe te passen De training kent een prettige afwisseling tussen theorie, onderzoek en praktisch oefenen, zodat je concreet weet hoe je het geleerde de volgende dag in de praktijk toe kunt passen.

    Voor wie: Je bent werkzaam, of wilt gaan werken binnen de facilitaire dienst in een front officefunctie, de rol vervullen van centraal aanspreekpunt bij een Servicedesk, bewonersservice, helpdesk, klantenservice en hebt weinig of geen ervaring met de werking van een Servicedesk?

    Extra informatie: Het licht in het damestoilet is kapot, het bureau van de directiesecretaresse moet verplaatst worden, de plant in de vergaderzaal is erg dor..... Je bent hét aanspreekpunt voor al dit soort opmerkingen en je zorgt dat deze bij de juiste persoon terecht komen. Tenslotte controleer je ook weer of de “klacht” verholpen is. Kortom, je bent medewerker van de facilitaire dienst en je hebt in een front officefunctie direct contact met klanten en gebruikers. Je bent bijvoorbeeld aanspreekpunt bij een Servicedesk of een afdeling Klantenservice. In deze training staan jouw communicatieve vaardigheden met betrekking tot klantvriendelijk dienst verlenen centraal.

Cursusplanning

CursusnaamStartdatumLocatieInschrijven
Facilitair Servicedesk Medewerker20210407120407-04-2021Heerenveen
Facilitair Servicedesk Medewerker20210407120407-04-2021Harderwijk
Facilitair Servicedesk Medewerker20210407120407-04-2021Amsterdam
Facilitair Servicedesk Medewerker20210512120512-05-2021Rotterdam
Facilitair Servicedesk Medewerker20210512120512-05-2021Breda
Facilitair Servicedesk Medewerker20210607120607-06-2021Eindhoven
Facilitair Servicedesk Medewerker20210607120607-06-2021Roermond
Facilitair Servicedesk Medewerker20210802120802-08-2021Assen

Wachtlijst

Er is nog geen startdatum voor deze cursus. Je kunt je wel alvast inschrijven op de wachtlijst.

Investering (excl. btw)

naamcursusprijs
Deelnamekosten 3 dagen€ 1.200,00

Contactformulier

Voor informatie kun je het contactformulier invullen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.