Doel: Na de training ben je in staat om:
Door je kennis en inzicht jouw functie nog meer inhoud te geven
Problemen op een adequate manier op te lossen
“Het huis” waar jij huismeester bent een nog betere uitstraling te geven
De training kent een prettige afwisseling tussen theorie, onderzoek en praktisch oefenen, zodat je concreet weet hoe je het geleerde de volgende dag in de praktijk toe kunt passen.
Voor wie: Je bent huismeester, coördinator van huisvesting en diensten, conciërge, bode of handyman en je wilt handvatten om jouw klanten nog beter te kunnen helpen.
Extra informatie: Dag 1: Facilitair, het wat en waarom; Hulpmiddelen facilitair; Dienstverlening; Wat is jouw rol?
Dag 2: Communicatie: Verbaal versus non-verbaal; Ik oké, jij oké; LSD; Feedback geven en krijgen
Dag 3: Welke diensten heb je mee te maken en hoe ga je hiermee om
Dag 4: Ochtend: Veiligheid en beveiliging; Veilig zijn en voelen
Middag: Aannemen van klachten en reparaties
Dag 5: Gebouwbeheer en installaties
Dag 6: Ochtend: Hospitality
Middag: Facilitair Zintuig