Doel: Je leert
>Dag 1: De mens en het binnenklimaat | Werktuigbouwkundige installaties | Elektronische installaties | Gebouwbeheersystemen | Verhuizen
>Dag 2: Wie is de klant? | Wat verwacht de klant? | Hoe ervaren wij de relatie met de klant? | Wat kunnen en willen we de klant bieden? | Opfrissen communicatieve vaardigheden | Beter omgaan met tijd | Assertiviteit en feedback
>Dag 3: Risico-inventarisatie en evaluatie | Bedrijfshulpverlening | Organisaties en continuïteit
>Dag 4: Persoonlijke effectiviteit | Oefenen met situaties uit de praktijk
Je bent in staat om
Met de door jouw aangeleerde communicatietechnieken het gedrag te beïnvloeden | De essentie van jouw servicegerichte houding ten opzichte van je klant te begrijpen en toe te passen
| “Het huis” waar jij huismeester bent een nog betere uitstraling te geven | Nog beter te communiceren met klanten, leveranciers en collega’s
De training kent een prettige afwisseling tussen theorie, onderzoek en praktisch oefenen, zodat je concreet weet hoe je het geleerde de volgende dag in de praktijk toe kunt passen.
Voor wie: Huismeesters, coördinatoren van huisvesting en diensten, conciërges, bodes of handyman, die ruime ervaring hebben in deze functie en/of die de opleiding 'Huismeester Facilitair 1' van possible. gevolgd hebben, die hun functie naar een hoger niveau willen brengen.
Extra informatie: Je hebt al enige jaren ervaring in het vak van huismeester en weet je mannetje te staan. Je hebt bij possible. de opleiding ‘Huismeester Facilitair 1’ gevolgd, maar om door te groeien in jouw vak wil je niet alleen jouw kennis uitbreiden maar vooral jouw communicatieve vaardigheden. Dit laatste is een steeds belangrijker wordend onderdeel van jouw functie.
De opleiding ‘Huismeester Facilitair 2’ gaat dieper in op een aantal onderwerpen, met name op het gebied van communicatieve vaardigheden en houding, dan bij de opleiding ‘Huismeester Facilitair 1’ is behandeld en brengt je in jouw vak naar een hoger niveau.