Possible Opleidingen & Training


  • Receptionist/Gastvrouw-heer Incompany

  • Cursusduur:

    1 dagen

    Opleidingsniveau:

    MBO

  • Doel: Je leert • Basisregels voor (telefonisch) ontvangst van klanten • Beïnvloeden van klantverwachtingen • De eigen praktijk; waar sta je en waar wil je naar toe? Wat heb je daarvoor nodig? Je bent in staat om • Met je gedrag jouw organisatie positief te presenteren aan de klant De training kent een prettige afwisseling tussen theorie, onderzoek en praktisch oefenen, zodat je concreet weet hoe je het geleerde de volgende dag in de praktijk toe kunt passen

    Voor wie: Iedereen die belast is met de 1e opvang van klanten

    Extra informatie: Je bent vaak verantwoordelijk voor het eerste contact met een klant dus een belangrijk visitekaartje van jouw organisatie. Aan de telefoon en achter de balie vorm je een onmisbare schakel tussen de klanten en de medewerkers van jouw organisatie. Deze klanten hebben immers een verwachtingspatroon inzake de contacten met jouw organisatie. Aan jou de taak als telefonist-receptionist bij hen in elk geval een stevige eerste positieve indruk te vestigen. Deze cursus geeft je inzicht in de verwachtingen van de klanten en hoe je daaropin kunt spelen.

Cursusplanning

CursusnaamStartdatumLocatieInschrijven
Voor individuele inschrijvingen zoals bv Assessment nemen we contact met je op voor de planning. Bij de overige kom je op de wachtlijst. Je kunt je inschrijven via de wachtlijst.

Wachtlijst

Er is nog geen startdatum voor deze cursus. Je kunt je wel alvast inschrijven op de wachtlijst.

Investering (excl. btw)

naamcursusprijs
Incompany (per dag)€ 1.850,00

Contactformulier

Voor informatie kun je het contactformulier invullen. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.